Veelgestelde vragen

Deel je feedback met ons! Laat een bericht achter via het contactformulier.

Registreren

  • Waar kan ik mij registreren?
    U kunt zich registreren via de registratie pagina.
  • Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
    Dit kunt u terugvinden op de privacy pagina.
  • Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
    Dit kunt u terugvinden op de pagina met algemene voorwaarden.
  • Ik heb mij net geregistreerd, maar ik kan niet inloggen?
    Na het registreren ontvangt u een verificatiemail. Om uw account te activeren, kunt u op de link in de verificatiemail klikken. 
  • Ik heb geen verificatiemail ontvangen?
    Controleer ook uw ongewenste e-mailmap. 

Inloggen

  • Waar kan ik inloggen?
    U kunt inloggen op de homepage.

Een advertentie plaatsen

  • Hoe kan ik een advertentie plaatsen?
    Nadat u bent ingelogd, kunt u in uw eigen account naar mijn advertenties gaan.

Contact opnemen

  • Hoe stuur ik een bericht naar een verkoper?
    Wanneer u een advertentie bekijkt, kunt u direct een bericht naar de verkoper sturen via de knop bericht.
  • Waar vind ik eerder verstuurde berichten?
    Nadat u bent ingelogd, kunt u in uw eigen account naar berichten gaan.
  • Hoe neem ik contact op met Boellie?
    U kunt uw vraag stellen via het contactformulier. Heeft u een klacht? Ga dan naar het klachtenformulier.

Een bod doen

  • Hoe plaats ik een bod?
    Wanneer u een advertentie bekijkt, kunt u direct een bod plaatsen.
  • Waar vind ik mijn bod terug?
    In mijn berichten kunt u uw bod terugvinden. Klik op het bericht van de betreffende advertentie. U kunt hier rechtstreeks berichten sturen naar de verkoper.

Een bod accepteren

  • Hoe weet ik of er een bod is gedaan?
    Wanneer een koper een bod heeft gedaan op uw advertentie, ontvangt u een e-mail. Ook ontvangt u een bericht op Boellie.
  • Hoe accepteer ik een bod?
    Wanneer een koper een bod heeft gedaan op uw advertentie, kunt u deze accepteren in mijn berichten.

Betalingsmethode

  • Hoe kan ik betalen?
    Betalingen dienen door de verkoper en koper overeengekomen te worden middels tikkie/overschrijving of contant. 

Verzendmethode

  • Welke verzendmethodes zijn er?
    Verzendingen dienen door de verkoper en koper overeengekomen te worden middels verzending via post of ophalen aan huis.

Een klacht indienen

  • Hoe kan ik een klacht indienen?
    Via 
    het klachtenformulier kunt u een klacht indienen.
  • Binnen welke termijn moet een klacht worden ingediend?
    Een geschil moet binnen 5 werkdagen worden ingediend via het klachtenformulier. 

Social media

  • Waar vind ik Boellie op social media?
    Boellie.official is de naam van onze social media accounts op Instagram, Facebook en TikTok.

Dierenvoedselbank Pet Support

  • Wat is de dierenvoedselbank Pet Support?
    Zij helpen mensen met huisdieren die, door omstandigheden, in financiële problemen terecht zijn gekomen en daardoor niet goed voor zichzelf en huisdieren te kunnen zorgen. Zij delen dierenvoedselpakketten & dierenbenodgdheden uit aan klanten en bieden daarnaast een aantalkostenbesparende diensten & services.
  • Kan ik ook doneren aan Pet Support?
    Ja dat kan! Hiervoor kunt u naar de pagina van Pet Support gaan: www.dierenvoedselbank.nl/doneren/
  • Vrijwilligerswerk doen?
    Ja dat kan! Hiervoor kunt u naar het contactformulier van Pet Support gaan: www.dierenvoedselbank.nl/contact/

Boellie App

  • Hebben jullie ook een app?
    Ja, die hebben wij! De app BOELLIE is terug te vinden in de Google Playstore en in de App store. Zo kan je gemakkelijk en snel je advertenties uploaden, bewerken en bekijken. Hetzelfde als wat je via de website kan.

 

Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren, het webverkeer te analyseren en voor marketingdoeleinden. Als u akkoord gaat met ons gebruik van cookies, klikt u op "Accepteren".